niedziela, 21 października 2012

00 - Prolog.


I oto jestem z prologiem! Komentujcie. :> Jeśli chcecie być powiadamiani o nowych, piszcie na tt. :) Enjoy!

PYTANIA DO POSTACI, TUTAJ, ZAPRASZAM: http://larry69poland.tumblr.com/ask Coś was męczy, coś chcecie wiedzieć, coś dowiedzieć się o danej postaci? Pytajcie!
____________________________________

Szaro-niebieskie tęczówki dobrze zbudowanego chłopaka lustrowały drobnego blondyna od góry do dołu. Zawsze był jego przyjacielem. Zawsze przyszedł mu z pomocą. Jak było i tym razem.
-Musisz mi pomóc dostać się do jego snów… - wyszeptał błagalnym tonem Louis.
-Przecież wiesz, że wnikanie w umysł śmiertelników jest surowo zakazane w Nissilum. – odpowiedział mu Niall.
-Wiem. Ale dla Niego jestem gotowy złamać ten zakaz. I dobrze o tym wiesz, Niall. – patrzył mu wyczekująco w oczy. Musi mu pomóc. To jedyna taka szansa. Teraz, kiedy Harry jest zupełnie niczego nie świadomy. Kiedy jego życie to zwyczajny bezsens. To odpowiednia chwila i Louis doskonale o tym wiedział. Ale potrzebował pomocy. Pomocy swojego najlepszego przyjaciela.
-Uh… Dobrze, Lou. Ale tylko ten jeden, jedyny raz. – ostrzegł go.
-Dobrze. Tylko pomóż mi się z Nim spotkać… - wypowiedział te słowa z ostrożnością. Na zewnątrz zachował spokój, ale w środku jego organy płonęły z podekscytowania.

Tego dnia małe miasteczko w Chesire – Holmes Chapel było wyjątkowo zachmurzone. Na niebie kłębiły się gęste, ciemne chmury, z których gotowy był w każdej chwili, runąć deszcz. „Nic tak nie poprawia humoru w pochmurne dni, jak dobra książka.” Tę metodę wykorzystał także osiemnastoletni Harry Styles. Poukładany i mądry nastolatek. Harry zawsze uwielbiał książki. Szczególnie te fantastyczne. Tyle się w nich działo. Zawsze marzył, aby przeżyć ową historię. Coś, co oderwałoby go od monotonii codziennego dnia: wstawania, chodzenia do szkoły, nauki, komputera i spania. Chociaż raz chciał się oderwać od świata rzeczywistego i zatopić w tym fantazji, marzeń i snów. Tego dnia jeszcze nie wiedział, że już całkiem niedługo to marzenie może się spełnić. Że jego życie obróci się o trzysta sześćdziesiąt stopni wraz z poznaniem tajemniczego chłopaka, który w zasadzie nie jest nawet człowiekiem…

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Cholerka, za krótki ten prolog! Ja się wciągnęłam w czytanie, a tu koniec. Kompletnie nie fair. :c. Cieszę się, że coś takiego powstało. Uwielbiam i książki fantastyczne, i One Direction (szczególnie Larry'ego), więc to połączenie jest fantastyczne. :D. Mam nadzieję, że rozdział pojawi się w krótkim odstępie czasu. Mogłabyś mnie informować? Ślicznie plosiem. :3 // @oh__niall

Marry pisze...

Nie do końca wiem o co chodzi, ale mam nadzieję, ze wszystko sie wyjaśni. Faktycznie, prolog troszkę krótki, ale nie szkodzi :) takiej historii jeszcze nie było, więc czekam na rozwój akcji ! ;)

@Marry_Stylinson

Anonimowy pisze...

Zajebiste, masz bardzo ciekawy sposób pisania , nie mogę się doczekać nexta. Uwielbiam takie tajemnicze opowieści:) @patfil1

Unknown pisze...

No Harralia ! Świeetnie ! już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału ! Kocham cię, Louiktoria <3

imdestinee pisze...

To opowiadanie zapowiada się naprawdę genialnie. Już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału. Zaintrygował mnie bardzo ten prolog, dlatego jeszcze bardziej ciekawi mnie co będzie później ;)

shouldletyougo.blogspot.com
no-cases.blogspot.com

/ @Sabrina_1384

Nicole pisze...

Zajebiste!
Pomysł na opowiadanie... Zajebisty i wogóle wszystko zajebiste!

Czekam niecierpliwe na następony rozdział i zapraszam --> magiczneonedirection.blogspot.com

@Love_Diirection

Unknown pisze...

Czekam na NN! Świetny początek, ciekawie się zapowiada:)) Fajny pomysł z takim surrealistycznym światem:D
Zapraszam do mnie ->http://flight-do-harm-larry.blogspot.com/

Ola pisze...

Lubie fantastyke *.*
Prolog super, czekam na dalszy rozwój wydarzeń. Pozdrowienia XX
@Zaawsze_Spoko

Unknown pisze...

Ooo niezły zapowiada się świetnie ! Jeśli byś miała chwilkę czasu to zajrzyj do mnie http://harrystyles-lovestory.blogspot.com :33

Anonimowy pisze...

Chciałam napisać coś wymyślnego ale poprzedniczki napisały wszystko co chciałam :( Cóż napisze jedno: Takiego opowiadania jeszcze nie było i dlatego wiem , że będzie naprawdę świetne,wciągające i ... po prostu zajebiste <3 Czekam na następny!
@Katie_Twilight

Ochiyo pisze...

Ja się wciągam a tu koniec. Ale cóż.. Będę czekać ze zniecierpliwieniem na kolejny więc dodaj szybko! @Asia_06

Unknown pisze...

Świtne *___* Tyle pytań i nie ma odpowiedzi.. mam nadzieję się dowiem się o nich już niedługo. :D

@Irmina_K

Jesy pisze...

Tego jeszcze nie było, i bardzo dobrze. Zapowiada się niesamowicie. ;) x

Unknown pisze...

jdgjgfbgb jakie to zajebiste!!! boże już chcę wiedzieć co dalej!